Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

New York, mint ahogy minden más város, éli a mindennapi életét. Ám nem tudhatod, hogy aki rád köszön az utcán, odaadja a napi újságodat, az ki is valójában. Mert az emberek olyan világban lépdelnek, amiről fogalmuk sincs: természetfeletti lények veszik őket körbe, akár élnek is velük, szívük választottjaként. Szeretnél benézni a valóságot eltakaró fátyol mögé?

Várunk szeretettel!


Az oldal nyitott:2015. január 25.

Időjárás

Napjárás

Latest topics

» Hamilton, Ohio
by Nathaniel Montgomery Today at 21:22

» Álmok palettája
by Jackson Montgomery Today at 21:03

» Riverside Drive
by Nathaniel Montgomery Today at 20:50

» Fort Washington Park
by Al O'Connor Today at 20:40

» The River Café
by Gabriel Skoglund Today at 20:19

» McCormack lakás - Manhattan
by Damien James McCormack Today at 20:01

» Clove Lakes Park
by Vitaly Rayt Today at 05:21

» Brian lakása - Hálaadás
by Brian Cox Yesterday at 23:20

» Brian lakás - Brooklyn
by Brian Cox Yesterday at 23:19

» Raphael Hart
by Raphael Hart Yesterday at 22:17

Staff

D.J.
PM
Apple
PM

Köszönet


A leírások, képek, videók mind megtalálhatóak a világhálón, az oldal grafikájának alaptematikáját Quierra-nak köszönjük.

    Vámpírok

    Share

    Vámpírok

    on Szer. Dec. 17 2014, 20:53

    Vámpírok – Az Éjszaka Gyermekei


    Testük nem élő, a Vérfarkasokéval ellentétben. Képileg a megszokottat nyújtják: sápadt arcbőr, időtlen kortalanság. Vérük jóval világosabb az emberénél. A test holt, ezért a szív nem dobog és levegőt sem vesznek. Ugyanakkor képesek levegőt venni, ami a beszédhez is szükséges például, vagy a szagláshoz.
    A vámpír és nemzője közötti szoros kapcsot jelzi az, hogy a nemzője végső halála esetén ugyanazt a fájdalmat átérzi az utód, amit nemzője.

    Bestia
    Ez a bennük létező vámpír voltaképpen, amelyet nem látni, pusztán érzékelni lehet. Csak azok láthatják, akiknek megengedik a vámpírok, s az sem tart hosszú ideig, s nem jelzi azt, hogy mindig is látni fogják ezt a formáját. Ez a forma nem anyagi, pusztán érzékelhető, sejthető.


    Nem követhetők, nyomozhatók le normális kereső mágiával (sem démoni, sem mágusok által használt mágiával). Ha van vele halandó, őt viszont le tudják követni.
    Halhatatlanok és nem képesek utódot világra hozni, nemzeni. Vámpír csakis vámpír beöleléssel hozható létre.

    Képességek
    A vérfarkasokhoz hasonlóan emberfeletti erővel, kecsességgel, gyorsasággal, gyógyulási képességgel rendelkeznek. Képességük az idő előrehaladtával erősödik. Ez nem zárja ki azt, hogy a fiatalabb nem képes végezni az idősebbel. Nem igaz az a mendemonda, hogy minél távolabb van az ősnemzőtől, annál gyengébbek a képességei az adott vámpírnak.
    Az egyik, ami különösképpen jellemző rájuk, a halandók megbűvölése. Ha a halandók vagy akár a mágusok, nephilimek szemébe tekintenek, képesek őket bármire rávenni. Ezt idősebb vámpír is képes megtenni fiatalabb vámpírral.
    Sötétben kiválóan látnak, élesebb a hallásuk is. Ha emberként rosszul látott, halott, a vámpírvér meggyógyítja.
    Deneverré, patkánnyá, homokká, köddé képesek változni, e közben megtartják tudatukat és értelmi képességeiket, képességeiket.

    Vámpír teremtése
    A beölelt személynek először valóban szükséges meghalnia, a megharapásnak vagy a vámpír vér adásának előtte szükséges megtörténnie. 24 órán belül friss emberi vért kell fogyasztania, különben elgyengül és végleg meghal.

    Vámpírrá, ember, mágus, cambion és nephilim is tehető. A nephilimek esélye a legkevesebb az átváltozásra, szinte lehetetlen.

    Vámpír mást beölelni csakis 25 évvel a saját beölelése után tud, illetve lehet vámpírt is beölelni, ekkor 150 év korkülönbség szükséges, a beölelő javára.

    Utódnemzés
    Nem képesek utódot nemzeni.
    A beölelés előtti időszaknak az adott faj nemzési szabályai érvényesek (lásd például ember vagy mágus fajba tartozott beölelés előtt, akkor a beölelés előtti időszakra az érvényes rá).

    Táplálkozás
    Vér. Semmi más. Az emberi táplálékot képtelenek megemészteni, annak ellenére, hogy képesek elfogyasztani. Mivel azonban nem emészti meg a gyomor, ezért attól szükséges megszabadulnia később.
    Drogok és alkohol nincsenek hatással rá, kivéve, ha a fogyasztott vérben ez nem volt. Ebben az esetben akár függővé is válhat.
    Átváltozáskor a tépőfogak hegyessé változnak, melyeket képes visszahúzni, amennyiben nincs rá szüksége. Képes kontrollálni a mohóságát vérfogyasztás közben, életben hagyni az áldozatot, habár az újonnan teremtett vámpíroknak ez nehézséget okoz.
    Harapáskor a vámpír nyálában lévő anyag kellemessé teszi az áldozat számára a harapást, akár teljes eufóriát is átélhet, ennek még a legerősebb árnyvadász sem képes ellenállni, még ha olyan jellel is van ellátva, ami segít neki sokáig a tudatánál maradni.
    Ha áldozatának vámpírvért ad, az vonzalmat kezd érezni iránta, és megtesz a számára szinte mindent, azonban ez után már nem fogyaszthat vámpír az áldozat véréből. Legtöbben abban is reménykednek, hogy haláluk esetén vámpírrá teszik.

    Gyenge pontok
    A vámpírok különösképpen sebezhetőek a tűzzel. Nem csak sebezni lehet őket ezzel, hanem, mivel a tűz eleve nagy veszély számukra, védekezni lehet ellenük tűzkörrel vagy akár egy fáklyával is.

    Szentelt víz és felszentelt tárgyak (nem csak a kereszténység által felszentelt), szent szimbólumok (nem csak keresztény) hatnak rájuk, de csak abban az esetben, ha az illető vámpír hisz a szentség erejében. Továbbá, minél idősebb és erősebb egy vámpír, annál könnyebben mond ki szent szavakat és képes érinteni szent tárgyakat.

    A napfényben nem képesek megmaradni. Sokféle magyarázat létezik, hogy miért, a lényege az, hogy ha teljes napfény éri őket, akkor meggyulladnak és viszonylag rövid időn belül hamuvá égnek.

    Karóval, amennyiben nem tölgyből készül, csak lebénítani lehet, ha szíven szúrják. Csak tölgyfából készült karóval szíven szúrva hal végleges halált a vámpír.

    Az ezüst nem öli meg őket, de fájdalmat, fejfájást, hányingert képes okozni. További végső halálnem lehet még a fej levágása, vagy a kivéreztetés.

    Származásuk
    Eredetük még az egyiptomiak és sumérok által alapított birodalmak elé tehető, a Pokol Úrnője teremtette őket, lényük és létezésük alkalmazkodott az emberi világhoz. Eredetileg védő szerepet játszottak, a későbbiek során igazságosztó szerep is hárult rájuk, s a tudás őrzőiként is ismerik őket. Számos összecsapásuk volt a mágusok fajával, akik féltették tőlük a pozíciójukat, befolyásukat, s ez a hatalmi harc évezredekig fennállt, mígnem ráébredtek, egyenlő erővel rendelkeznek, s így ez a viszály abbamaradt.

    Törvény
    Nem ölhetnek embert, sokan áttérnek nem emberi vérre, az ő képességeik azonban jelentősen gyengül, akár a negyedére is lecsökkenhet.

    Politika
    Célszerűbbnek látják a csoportosulást, klánokba tömörülnek. Jellemzően egy-egy nagyobb városban egy vagy több klán létezik. Tudomásul veszik egymást, ám háborúk egymás között és a klánon belül nem ritkák. Mint itt is, klánvezér lehet az, aki végzett az előző klánvezérrel.
    Becsület- és etikett kódexüket nagyon komolyan veszik, mint ahogy az ígéreteket és ajánlásokat is, ide tartoznak a vérszerződések is.
    Mivel az ellenérzet a vámpírok és a mágusok között továbbra is fennáll, néha szórakozásból vámpírrá változtatnak egy-egy mágust. Őket megveti a vámpírtársadalom.
    Szintén ellenséges érzületet táplálnak a vérfarkasok iránt, ez főleg abból fakad, hogy a vérfarkasokat a Természet ereje alkotta meg, a vámpírok ellenfeleként, védekezésül.
    A nephilimeket csemegének tekintik, ezért, ha ráteszik a kezüket egyre, nem egykönnyen engedik útjára az áldozatot. Vérük erősíti képességeiket, és végtelen mámort hoz vérének ivása a vámpír számára is.

    Klánterületre érkező idegen vámpír köteles bejelentkezni a Klánvezérnél, ha átutazóban van a területen, azt csakis az adott terület klánvezérének engedélyével teheti, ellenkező esetben vérvadászatot indíthat ellene a Klánvezér, s ezt más klánterületen is végrehajthatja.

    Jelölés
    Minden vámpír képes egy, csak rá jellemző jelet hagyni, élő szervezeten. Ez a szimbólum jelzi, hogy a viselője a tulajdonát képezi, szabadon rendelkezhet felette. Ghoullá nem tehető ezentúl, s vámpírrá sem, ez a szimbólum mágikus erejéből fakad. A vérfarkasok pedig ha beharapják, számolhatnak a megjelelő haragjával, hiszen a prédáját, tulajdonát kobozták el előle.
    Angyalra, démonra nem helyezhető, tündérre, nephilimre, cambionra, mágusra csak akkor helyezhető, ha legalább feleolyan fiatal, mint a vámpír, vagy ezer év van közöttük. Vérfarkasra hatástalan, emberekre nincs semmilyen feltétel.
    Ha a jel tulajdonosa végleg meghal, a jel eltűnik, de más vámpír már nem tudja megjelölni. A megjelölt ilyenkor ugyanazon a fájdalmon megy át, mint a jel tulajdonosa.

    New Yorkban jelenleg három klán van, egy Manhattan-Bronx területén, egy pedig Queens-Brooklyn területén. A Staten islandi klán hivatalosan is kivonult a vámpír érdekszférákból, lévén a legtöbb matuzsálemi korú vámpírok közössége, s véleményük szerint ideje átadni a stafétát a fiataloknak (éppen ezért a Staten islandi klánba csakis matuzsálemi korú karakter vihető).

      Pontos idő: Csüt. Dec. 14 2017, 21:54